Nova Presidenta de la EQANIE

La nostra companya Maria Ribera Sancho ha estat escollida Presidenta de la European Quality Assurance Network for Informatics Education.

EQANIE és la Xarxa Europea de Garantia de la Qualitat per a l'Educació en Informàtica.

El seu objectiu és promoure la implementació de pràctiques d'avaluació de qualitat per als sistemes educatius en informàtica a Europa i més enllà. En particular, EQANIE ajuda a generar confiança en els sistemes d'acreditació dels programes de grau en informàtica a Europa.

EQANIE és el soci de les institucions d'educació superior i les seves associacions, empreses econòmiques i organitzacions professionals, així com d'estudiants i les seves associacions de l'àmbit de la informàtica, la informàtica i l'enginyeria elèctrica.

Moltes felicitats a la Maria per la nova responsabilitat, i per la seva constant lluita i defensa dels estudis en informàtica arreu, tant a l’àmbit de la UPC, Catalunya, Espanya,  Europa i al món.