Nou doctorat interuniversitari internacional en Data Engineering for Data Science

S'ha inaugurat el nou programa de doctorat interuniversitari europeu en Data Engineering for Data Science (DEDS). Aquest nou programa de doctorat està organitzat conjuntament per la Universitat Politècnica de CatalunyaUniversité Libre de BruxellesAalborg Universitet i the Athena Research and Innovation Institute.

Es tracta d'un programa de doctorat de 3 anys dissenyat per desenvolupar educació, recerca i innovació a la intersecció de Ciència de Dades i Enginyeria de Dades. El seu objectiu principal és proporcionar suport holístic per a la gestió completa del cicle de vida de les dades, des de la captura fins a l’explotació per part dels científics de dades.

Podeu trobar més informació a la web del DEDS.