Coordinador/a de peticions director/ponent de PFCs i PFM

La Junta del departament del 23/2/2011 va aprovar la creació de la figura de "Coordinador/a de peticions de director/ponent de PFCs i PFMs" i va nomenar en Xavier Burgués per a aquest càrrec per al que queda del curs actual i per al proper curs. El departament rep periòdicament peticions d'estudiants de la FIB (enginyeries, màsters) que demanen un director o un ponent per a un projecte que ja tenen decidit, i que normalment fan en empreses. No tenim un procediment establert per atendre correctament aquestes peticions. Per aquest motiu, la Junta ha aprovat la figura esmentada. La tasca consisteix en analitzar que el projecte proposat per l'estudiant cau efectivament dins de l'àmbit del departament i, si és així, buscar un professor que en vulgui ser el ponent o el director. La feina acaba quan s'ha trobat el professor o quan es determina que no és possible trobar-ne un.