Jornades Docents del departament d'ESSI

9-juliol-2024

XIII Jornada de Docència del departament

Petar Jovanovic i Sergi Nadal. Les BBDD al Grau d'IA de la FIB

Eva Vidal. Ètica i sostenibilitat als TFE.  Presentació.

Robert Clarisó. Intel·ligència artificial generativa a l'àmbit de la docència. Presentació

Agraïments al professor Toni Urpí

27-juliol-2023

XII Jornada de Docència del departament

Sílvia Zurita. On queda l'avaluació individual en els treballs de grup?

Marc Alier. IAs Generatives i la docència al departament.

Joan Antoni Pastor. Aventures i desventures universitàries d'un aprenent de professor.

Agraïments al professor Joan Antoni Pastor

20-juliol-2022

XI Jornada de Docència del departament

Fermin Sanchez. Neuroeducación en la universidad.

Carles Farré. Implantació d’un learning dashboard per visualitzar i monitorizar l’assoliment dels objectius d’aprenentatge en assignatures basades en el desenvolupament en equip de projectes software.

Silverio Martínez. Aprendizaje basado en proyectos y material audiovisual de analítica de software en estudios de ciencia e ingeniería de datos.

8-juliol-2021

X Jornada de Docència del departament

René Serral, Enric Mayol. Taula rodona: Els treballs de final d’estudis i les pràctiques en empresa.

Marc Alier. Nova Normalitat Docent o la integració de la virtualitat dins un pla d’estudis presencial.

Antoni Olivé. Les apps per al rastreig de contactes i la docència d'ESSI.

Agraïments al professor Antoni Olivé

11-juliol-2019

IX Jornada de Docència del departament

Manel Rello. Metodologia de desenvolupament de software a una empresa de videojocs.

Carme Martín. Els mapes de competencies tranversals: Un model efectiu d'integrar competencies professionals en el Grau d'Enginyeria Informatica

Maria Martínez. Estrategias de evaluación continuada.

Oriol Sanchez. Making Of - PETIC UPC2021.

Agustín Fernández. PETIC UPC2021: Docència i Aprenentatge.

12-juliol-2018

VIII Jornada de Docència del departament

Marta Fairén. Interacció gràfica i disseny d'interfícies

Aleix Balletbó. Implementació dels laboratoris de PES en un entorn àgil